Lovely!

Stockholm välkomnade mig med sol, jordgubbar, smörgåstårta och vin. Ska inte klaga alls på att pappa drog ut på tiden för att hämta mig. Hans kära Phantomen bil som den så fint heter. Den gör mig het på ett körkort snart men men, en sak i taget. Har lyckats finna några böcker till mitt arbete här i Stockholm så blir att åka in till Odenplan i morgon eller något. Salstentamen närmar sig med stormsteg och redovisningen lika så. Jag är sjukt tacksam för att jag inte har problem med att redovisa. Jag gillar att redovisa och väcka diskussioner, men de vet mina kära vid detta laget redan. Nu är det mindre än en månad tills Zanzibar ska stå ut med mig och min andra hälft i 4 veckor. Nu på fredag börjar jag jobba på mitt absoluta favorit ställe. Berättar mer om det sen. Nu måste jag dyka in i vetenskapsteorin som lockar något otroligt när solen lyser genom fönstret. Ska smita ut på terrassen och avnjuta en kopp té sen blir det att ta en långis med hunden min.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0