Underbara ting i livet

Det var otroligt länge sedan jag skrev men jag har haft fullt upp med att njuta av sommaren. Jag insåg för någon dag sen att jag verkligen uppskattar mitt liv just nu. Det börjar sjunka in att leva i nuet. Jag gillar att komma till insikt sen gillar jag också att greklandsresan är inom räckhåll. Jag har börjat packa lite smått. Ska snart ta och måla naglarna som jag alltid gör innan det är semester. Inte för att jag brukar gå utan nagellack men ni vet tutti-frutti målningen ska på. Jag ser verkligen fram emot att åka med två betydelsefulla personer i mitt liv. Njuta av livet, ha utvecklande samtal om världen och inget. Att faktiskt ha ett utbyte av den andra personen har blivit viktigare och viktigare för mig. Jag ska väl våga påstå att utbildningen har en bidragande faktor till detta men jag skulle också säga att de personer som är tända på livet, som vill veta och som är nyfikna faller inom denna kategori. Jag längtar till kvällarna då vi sitter på balkongen sippar på en drink, spelar kort och bara filosoferar om livet i sig. 
Sen blandar vi det med lite dekadens =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0