De va en onsdag i Juli

Hellu! Oj vad tiden rullar på. Skulle egentligen varit ledig idag men icket. Tog morgonpasset. Det passar mig bra medtanke på att jag är så pigg på morgonen. Tog halva min frukost ute och vem cyklar förbi om inte en gammal klasskamrat. S.L kan vi kalla henne. Igår slutade jag vid 21, for förbi ICA en snabbis och vad ser jag när jag precis börjat trampa, jo en dam som ligger ner. Tog puls och ringde ambulans. Jag kan inte ens med ord beskriva hur dålig hon på 112 var. Hon visste inte vart ÅC låg. Men iaf jag gjorde reklam för LOKAL i.a.f. Jag träffar på en NH:are under detta tumult. Jag ordnar vatten till henne och pga av hennes funktionshinder antog jag att hon hade diabetes och mycket riktigt. Kvinnan fick gå hem igen så det kändes bra.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0