Up!

Hösten är Umeå är så vacker just nu. Träden skiftar i färger, solen värmer och luften är fantastisk. Jag väntar på att Rickard ska komma hem. Ska ta prommenad 2 för idag. Det är så skönt att komma ut och bara titta på naturen. Allt är så bra så bra här. Firade min fina vän C som fyllde 25 förra veckan. Slutade som sig bör. NH stängde igår. Jag var där och det slutade sent. Låter som om det blivit en del festande men ovanlig städad termin. Magisteruppsatsen går över förväntan. Har verkligen, utan tvekan världens bästa handledare. Han ser möjligheter, tar det lättsamt och uppmuntrar mig. Inte för att jag är grå och förstörd än men ni som skrivit en uppsats vet att det ibland kan kännas som om man trampar på samma plats i en vecka. Drogpreventivt arbete i högstadiet är området jag valt ut. Det är ju en hel del forskning gjord men inte tusan finns det någon mall implementerad i skolan. Ohh. Aa nu ska jag inte sväva ut. Ska ta och göra i ordning lite hemma sen är det en vanlig mysig söndag på schemat. 
Längtar efter vintern. Min kamera är bäst ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0