Sista veckan i april

Hellu! 

Har precis svalt frukosten och insett att dagens steg på 5000 steg är avklarade. Jag har fått in ett bra flow i min träning. Träning och träning vet jag dock inte men jag kommer ut minst 1 timme varje dag och springer av mig innan jag gör något annat under dagen. Jag har hittat ett spår som jag trivs med och det är nästan 1 mil. Inser att det kommer bli skillnad när jag flyttar till Stockholm. Umeå har då en underbar natur som stockholm kanske inte Stockholm är i närheten av. Nu blir det att fara iväg på jobb sen blir det att dö lite i sängen. Solen lyser med sin frånvaro men det kanske är lika bra nu när jag ska jobba 6 dagar denna vecka. 
Känns helt overkligt att jag var i Cape town för mindre än 3 veckor sedan. Då längtade jag hem nu längtar jag tillbaka. Haha, gräset är grönare på andra sidan... =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0