Info för den intresserade

Vilken dag, den är inte ens slut än! Jag har verkligen varit fab idag, tränat undertiden tvätten gick vid 7-9. Jobbar och mailat en massa viktiga saker. Styrt upp till på festen den 10:e. Jag kom nyss hem från jobbet och jag har jobbat tillsammans med en kvinna som jag diggar. Hon fick hjälp av mig inför ett prov som hon ska ha och hon ska hålla i en redovisning i ca 10 min. Vi kom på ett ämne och det slutade med att hon bandade in mig, haha. Hon frågade om jag arbetat med redovisning/reporter innan jag började på socialpsykiatrin. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller ej (hur mkt hinner en 24 åring med?) ne men det är klart jag tar det som en komplimang. Kanske ska fortsätta hålla min låga om att stå framför publik. Jag har ju lärt mig att gilla de under tiden jag studerat på universitetet. Nu blir det en PW till med fina Elin. Det var allt för länge sedan vi sågs så nu är det snart dags att hoppa i träningskläderna och gå en runda. 
En till bild från Cape town! Kusten är så otroligt vacker, hela staden är helt magisk! Måste sluta fastna för ställen. Nästa resa blir angtingen Prag eller Malaga. Ska bli så kul att se mina föräldrars lägenhet. 
 
maria at inredningsvis

HÄRLIG bild jag blev ressugen:) hoppas ni har lika härlig vårsol som här...nu ser man hopp.

Bjuder till tävling på bloggen värt tusen:)

Ha en härlig helg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

My Vestlund
2015-03-06 @ 10:01:11
URL: http://myvestlund.se

härlig bild!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0