Nyheter från Slottet på höjden

Tisdagens förmiddag har tagit plats och jag har matat av tvätten och milen. Äter frukost och läser DN i sängen, det är något speciellt med att äta frukost i sängen. Nu ska jag i alla fall ta och läsa igenom lite skolarbete som ska redovisas (typ nu). Jag har totalt förträngt mina uppgifter i skolan men det ska väl gå ann tänker jag i mitt (o)stlla sinne. Om mindre än två veckor är jag i Stockholm, har nog aldrig saknat Stockholms innehåll så mycket som jag gör idag.
 
 
 
 
 
Musiken som flödar ur mina lurar just nu
  • När jag ser dig - Måns Zelmerlöw och Molly Sandén 
  • Dare - Shakira 
  • Låt det va - Helen Sjöholm 
  • One day - The mojos
  • We are the people - Empire of the sun 
  • You will never walk alone - Nina Simone 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0