Nu saknas bara du!

Underbar morgon, vaknade vid halv nio av att ljuset glimtade in bakom gardinerna. Han låg inte i sängen längre, hemska tanke men de luktade fortfarande han på kudden. Jag log och drack det sista ur cola flaskan. Klädde på mig en kjol och ett linne. Borstade tänderna och bestämde mig för att inte lägga ner någon energi på håret. Gick ner till Tom och sa godmorgon och höll honom sällskap medans han packade in varor. Kände mig off på vädret, det var inte klar sol ute. Jag bestämde mig för att köpa en latte och gå upp till balkongen för att njuta av livet. Så här ligger jag nu i en solstol med en varm stor latte och tiger lou strömandes ut ur högtalarna. Solen glimtar fram till och från. Min pojkvän kommer inte hem förens om två dagar (onsdag morgon). Jag saknar honom här. Han skulle ha legat bredvid mig nu och läst en tidning eller en bok och pillar mig i håret under tiden. Jag saknar det, jag saknar väldigt mycket just nu, samvete också.

Dagens fråga - När man borde ha dåligt samvete men har inte det? Då måste man ju vara riktigt kall?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0