Sagan om datorn, ipoden och visakortet

Livet blir enklare om det är balanserat och inte som en zikzack bana men vad vore livet om man inte kunde bli lyrisk eller ledsen? I Torsdags var det en dag som någon ville testa på mitt tålamod. Datorn ville inte, ipoden strejka och visakortet ville leka kurragömma vilket ledde till att jag kunde annat än att lägga över min ångest på Ellika. Vilken katastrofalisk dag men när natten gått och Fredagen tar sin start kommer alla saker på plats och allt är som vanligt. Det blev tillochmed en aning lyriskt med en het kundservice Alexander och en egodos på Corona. Lustigt hur ens liv bara kan vara hopplöst ena dagen och andra är det som om det aldrig skulle vart krig. Jag förstår inte riktigt men det är väl det som är charmen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0