Sverige idag

Det börjar bli dags att tänka att sommaren i Stockholm snart över för min del, det återstår bara några få saker som besöka Mathinas Von Hage på små dalarö för lite vattenskidor och mys och för att inte glömma färgning, klippning, vaxning, förstärkning av naglar samt packa. Herre min Lord vad det krävs planering och organisering för att få med mig allt.





Jag har backat några år och hamnat på den tidiga tonårs-"kärleks" -fanatiska fasen, där de flesta blir besatta av någon kändis. Jag kan inte slita mig ifrån Chuck samt Nate i Gossip Girls. Det står jag för men måste nog tro och hoppas att det är en bidragande faktor att min pojkvän inte har varit i närheten på över 1 månad. Detta gör mig frustrerad och en gnytta orolig över mitt välbefinnande.




Sporten idag, Sarah Sjöström ny världsrekordsättare på 100m fjäril 55,06. Att hon är 15 år gör ju att jag känner mig något sliten, gammal samt misslyckad...



Anonym
2009-07-27 @ 21:31:37

ps.. 56,06 va de so sorry /amica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0