Midsommar helgen

Midsommarafton innebar jobb till 16:00 sen var det ett gott buffébord som väntade hos mormor o morfar. Snabbisvisor, smågrodorna och 7 blommor under kudden fick jag ihop. Dessvärre fick vi ingen midsommarstång och inte heller hade jag min blomsterkrans på mig men känslan fanns där, lagom tillhands. Vi hade tur med vädret så det blev ett midsommar dopp med några vänner från förr. Oh fy farao vad kallt det är i vattnet, jag vet inte men något bad i sommar vet jag inte om det blir i Svealand. Sussade fint in, som en klubbad säl vid 11 tiden.
Midsommardagen innebar solning, läsning och fika med Daniel, det var inte det lättaste att hitta ett café som var öppet men får tacka Söders höjder för det.

Idag är det strålande sol och kolonilotten står näst på schemat. Får nog slänga på mig bikinin och låta solstrålarna göra sitt jobb så fortsätter jag läsa min bok sjöjungfrun av C. Läckberg. Biter mig även i tungan för att kameran är inne på lagning och samt mobilen som jag nämnt tidigare... fy sjutton va hemskt det är med nymodiheter.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0