Sätter en fet parantes kring virus och bakterier...

Sjuk som jag är så tillbringar jag mina dagar framför tv:n och även sängen då det blir förmycket av allt tv tittande. Jag håller ett stadigt tag om min omvärld då pojkvännen får berätta allt som sker bakom(framför) min skyddande mur (dörren). Jag brottas med hostan som nu under två dagar har fått mig att bryta ihop då träningsvärken tagit över större delar av magmusklerna. Febern hjälper mig att behålla lugnet och att göra mig svag, ytterst tacksam för det.

Saker som förgyller min tillvaro i denna borg är att den 18/9 är det galapremiär för Coco avant Chanel, filmen som kommer sätta mitt liv i färg. Filmen kommer att inhandlas och bevaras för alltid med en sidenrosett i kanten. Den måste vara bra, den måste helt enkelt bara det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0