Det är ju bara Söndag

God kväll darlings!

Söndagen började med solen i ansiktet och resterna av godiset från igår. Igår blev det grillning med goda vänner. En underbar middag i goda vänners sällskap. Vad gör man inte för sådana stunder?
Dagen idag har rusat förbi mig och jag känner inte alls att jag vart produktiv nog men någon dag i veckan ska det väl vara så också. Jag har i alla fall tagit tag i disken från gårdagens drinkar som innehöll blåbär och glass, nu blir det att vädra sängkläderna och byta pålakan. Var inte länge sedan jag bytte men jag älskar den nybäddade känslan. Ska göra mig en kanna té och sitta ute ett tag också tror jag. Imorgon blir det ny kurs som kommer handla om psykiatri, psykiska sjukdommar. Kommer nog vara i någon himelsk-lyrisk-lärdoms-känsla i veckan, jag hoppas på det eftersom de är det sista jag gör termin 4 på Socionomprogrammet.









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0