Arbetet kokade av kramar och beröm

Sista dagen på arbetet, dagen gick för fort men det känns skönt att ha slutat och jag har lovat att hälsa på i höst undertiden min VFU är. De sista timmarna bjöd jag runt de sakerna jag bakat, personal som äldre. Jag försökte sprida Fredags-stämning och det verkade jag lyckas med. När jag gick så blev en del förvånade över att tiden gått så fort och sa att jag kunde stanna en vecka till. Det känns så bra i hela kroppen att det finns personal och andra i ens omgivning som uppskattar det lilla man gör. Gästerna på dagverksamheten där jag arbetat gav mig långa kramar och som tur är hade jag med mig min underbara kamera, så något kort kan dyka upp. Efter dagens lunch så ska även min fisksoppa tryckas upp i 7 exemplar då alla gillade den. Underbar Fredag och en riktigt egoboost.
Ikväll blir det egen tid eller utgång...
Morgondagens planer att passa barnen får avgöra.

Den underbara vägen som jag följer när jag tar min prommis med eller utan hund



Milla
2010-07-30 @ 18:51:55

Bra där!! Alltid skönt med uppskattning :) Idag tog jag tjuren i hornen och sa upp mig :D JAG ÄR FRIIIII

Anonym
2010-07-30 @ 21:54:29

GRATTIS.... de firar vi, ett en flaska rosé någonstans, du bestämmer jag betalar =) PUSS

Milla
2010-07-31 @ 23:09:31

:) är fortfarande okontaktbar... hör av mig när jag ordnat med telefon :P puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0