Det är en speciell känsla

Hej på er!
Dagen på dag nr 2 gick fort, det är många nya intryck och mycket ska in bakom pannbenet. Tur att det finns papper och penna och ett gott minne. Är även väldigt tacksam för att det finns en automat där jag kan hämta kaffe och thé om så behövs. Jag har suttit i ärenden, möten och personalmöten, alla lika intressanta och spännande. Vi åkte in till stan och hade lite dötid över så det blev att småhandla i affärer och kolla efter härliga klädesplagg. Det är inte så att jag förväntade mig att kika i affärer på arbetstid. Jag tycker verkligen om min handledare, hon är påläst, hon är rolig och gör att jag känner mig trygg. Jag vågar verkligen fråga allt och jag är inte rädd för att göra fel eller ställa fel frågor. Kommer nog få mycket goda kunskaper.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0