Frustrerad men kär

Jag är en humörstjej punkt slut. Jag drar mig inte för att visa vad jag känner men med åren har jag väl försökt tona ner det hela, i alla fall ibland..
Jag har tvättat, städat och blivit så gott som klar med ena skoluppgiften. Har några dagar på mig att korrekturläsa äcklet och fixa ordning med referenserna, de är min enda svaghet. Ska snart fixa det sista i mitt slott sen åka och jobba lite nere på Lottas. Jag får ta träningen imorgon helt enkelt. Robin och jag och varit tillsammans i snart ett år, attans vad tiden rullar på. 10 månader imorgon och för ett år sedan kunde jag aldrig tro att jag skulle få honom att bli min. Jag fick kämpa lite de måste jag erkänna men jag vann hans hjärta. Igår var vi på stan och mös runt bland julmusiken och åt mat. Det är så kul när vi går runt åt varsitt håll och sen möter varandras blickar, jag vet nästan alltid vad han tänker och han vet vad jag tänker. Vi brister ut i två små töntiga leenden och är så bra som bara vi kan vara.
Puss & Kram ses på stan.
Malin
2011-12-05 @ 13:16:33
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Vill du vara snäll och hjälpa mig välja header? en av er som kommenterar har också chansen på att få en länkning på bloggen =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0