Detta ångrar jag... hu?

Oh darling, under min senaste tid i livet har jag kommit till insikt. Jag har nog aldrig varit en person som ångrat något, allt har en mening. Handlingarna jag gör är en del av mig och jag får helt enkelt stå för dem, sen är det väl alltid bra att att rannsaka sig själv och ifrågasätta sig själv om konsekvenserna av ens handlande blir galet. Jag lär mig av mina misstag och lärdom ska vi inte förkasta. Jag kan tycka att vissa saker jag gjort och sagt har varit väldigt klantiga och gjort mig less på mig själv men de har fortfarande varit något jag varit tvungen att reda ut antingen själv eller i en dialog med en annan. Jag kan inte börja ångra hit och dit och sedan tro att jag ska ha ha tron om mig själv som individ. Lever jag livet, är ärlig mot mig själv och tar lärdom av mina misstag så finns det inget att ångra.
Innehållet i detta kort gör att jag vågar leva.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0