Hapana Sante

Va ska jag borja... hmm latt bakis och solbrand!

Kvallen igar var hur mysig som helst och det kandes som om jag var i mitt esse jag blev inte ens trott forens vid midnatt... den ni mina vanner som kanner mig. Maten var super, folket var harliga, musiken och stamningen va nice. Jag gillade mitt full moon party i Zanzibar. Jag har dock lyckats branna mig, fraga mig inte hur men de verkligen ryker om mig. Har fatt lana after sun av mig svart sjuka van Ida. Jo ni horde mig, Idis min ar sjuk men hon ar en tapper kvinna. Jag har last ut min andra bok och har borjat pa min tredje. De ar inte helt disco nar strommen gar men vi fixar det ocksa. Jag ar valdigt lycklig for att jag fatt prata med mina foraldrar.. alltid bra med en igenkannade ton.

Jag borjar verkligen trottna pa maten men de ar antingen tonfisk\fisk eller pizza som galler for mig typ. Det kanns inte som om jag vill ga upp nagot under denna resan, peppar peppar ta i tra jag har inte blivit magsjuk an... o fortsatter de sa har lar jag inte ga ner ett kilo.

Kommande vecka blir de nog att aka ut till nagon O och softa och mata skolpaddorna, Idas och mina kusiner. Sen far vi se vad tiden gor med oss eller vad vi gor med tiden. Jag kopplar verkligen av har men vill samtidigt se sa mycket som mojligt. Om tre veckor ar jag hemma och det innebar skola, uschan buschan.

Vi har traffat tva mycket speciella herrar som kommer fran England.. mer om dem sedan men den ena har val nagon bokstav och den andra lever lite parasit liv pa Ida... Men men vi far goda skratt och sover gott om natterna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0