Paradisio

Hej pa er mina sota tussar!!

Dagen igar var helt magisk. Det var hur trevlans som helst och jag fick se mina sota delfiner, simma med sma sota fiskar bland korallerna, ata underbara skaldjur och avnjuta nyplockad cocosnot och annans. Havet var helt dromlikt och det kandes som om jag var tillbaka pa Mauritius Nar jag kom hem fran dagens handelser sa gick jag och Ida och at en mysig middag vid hamnen. Vi hade varldens sotaste servitor som gjorde varan kvall sa fin. Det var Mandela kvall och vi fick lyssna hans tal osv.. mycket bra avslut pa forsta veckan har.

Idag ar det full moon party sa snart ska vi aka till Kendwa och ta in pa hotellet for att gora oss i ordning. Hoppas pa att kameran foljer med mig ikvall. Det finns sa mycket att se och uppleva sa ni anar inte. Jag har antligen fatt en harlig branna pa min kropp och nu ska den finliras lite innan jag aker hem.

Jag saknar alla er dar hemma och vill bara hem till min pojke sa jag far pussa pa honom och krama honom hart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0