Mys i mitt hus

Hej på er!
Lunchen förtäras undertiden jag läser mina 8 böcker som ska hjälpa mig att producera fram 20 sidor skolarbete. Ämnet är anmälningsskyldigheten - inte barnets bästa.
Jag vänder och vrider på mina ord och hoppas att min teori ska hålla.
Jag håller tummarna för att Freud, E H Ericsson och Piaget ska ha nog på fötterna så jag kan utveckla min teori.
Jag har sammanfattat en rapport nu, så nu återstår bara 6-7 böcker och sen ska det aktivt sökas avhandlingar eller artiklar som kan stödja mig.
Den 12/12 är det inlämning med stort I men ämnet är intressant och det är motiverande att söka litteratur för att kunna stödja ens argument.
Älskar mig själv när jag tar små pauser och julpyntar mitt slott.
Måste påminna mig om att jag ska inhandla rött brett sidenband och annat smått och gott.
Hoppas ni alla får en härlig Tisdag. Ska släpa mig till IKSU när jag tröttnar på innehållet i böckerna.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0