Amica + naturen = Bättre än förväntat

Oh imorse vaknade jag pigg och utvilad, hurra hurra! Visade min kärlek att det var dags att gå upp genom att hmm, pussa på honom. Vi klädde på oss och gick ut med vår fyrbenta kärlek. Vi bestämde oss för att utforska skogen, vi var ändå klädde för lite friluftsliv. Vi fick de bekräftat, alla som såg oss, jag har inget lokalsinne. Vi hamnade i jag vet inte vad men vi fick oss en riktigt härlig promenad. Jag fick klättra på stockar och Robin fick sig ett gott skratt. Vår fyrbenta vän är äntligen trött och mätt.
Lunchen är i magen och ska snart hoppa in i duschen för att få fram min kvinnliga sida. Kan inte säga att jag är i mitt esse när jag går runt i skogen. Jag älskar skogar, sjöar och dalar och jag platsar nog där om jag vill. Jag har dock friheten att välja när jag vill vara där eller i stan, mitt älskade Stockholm som är ovärderligt.
Ikväll blir det stan med härliga vänner och god mat. Fin fina Hanna fyller år och de ska firas. Tur att vi är lediga från skolan imorgon.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0