Men de är ju fantastiskt

Hellu!


Natten var ett helvete vänner, ett helvete, vakna, frös och mitt i allt detta elände hann jag tänka fan jag hinner inte köpa skor inför söndagens festligheter. Jag somnade om halvt sittandes med datorn i knät, tänk om big bang theory inte fanns. Jag hade varit en mindre lycklig människa. Jag vaknar vid 07:00 somnar om utan att hosta jag vaknar vid 09:00 pigg, utvilad, frisk? Japp de är min teori. Jag vann. Jag måste ta de väldigt vackert nu och inte söla bort all min energi inför ikväll. Jag ska få jobba motiverad och pigg. Bara en sådan sak, de va ett tag sedan. Jag har signerat räkningar på nätet. Noterat min lön från jobbet. Kommit underfun med att jag inte är skylld mig far mer än halva summan. Jag har klurat på att byta ut kurser denna termin. Min distansådra har fått liv. Jag hoppar nog in i duschen. Är grymt sugen på en skagenmacka. NK någon?. Ses i vimmlet vänner!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0