Dagen med stort D närmar sig

Vilken underbar dag det varit. Allt har bara gått så bra. Hann försova mig men bussen va sen så tummen upp. Vi fick sluta tidigare på seminariet så nu är jag typ isch klar med mina tårtor inför imorgon. Allt går enligt planerna. Vädret är på topp och mitt halsont ignorerar jag till tusen. Pratar man inte om de finns de inte får jag tänka. Kläderna är strykta och framlagda inför imorgon, jag har valt nagellack och kollat strumpbyxorna inför imorgon. Jag bara åhh längtar efter att samlas med alla fina och ha de så trevligt som bara vi kan ha det. Kvällen behöver aldrig ta slut, de är så härligt. Jag får till och med sovmorgon imorgon så kommer vakna med ett leende på läpparna. Hoppas ni alla har haft en fin dag och får en fortsatt trevlig dag. PHÖSS PHÖSS

en härlig dag i mitt liv med en härlig vän.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0