Året som gått isch

Året lider mot sitt slut. Jag tar och påbörjar en resumé
 
2013 Inleds i Umeå med fina vänner som jag håller varmt om hjärtat. 
Nyår skulle firats på Zanzibar men jag älskar min morfar för mycket. 
 
Januari - Samordnare Sjöblom. Fick jobbet dagen efter jag landat i Sverige!
Inser att studier fortfarande får ta tid av mig, ansöker.
 
Februari - Träffar min halva C och resten av Ume familjen. 
Slutet av månaden pirrar det i magen, inte kan det vara sant tänkte jag. 
Brunch hos min C som ger kärlek.
 
Mars - 08-17 börjar kännas motsträvande. Detta är inte jag, jag ska bygga upp företag. 
Hopp om att duga som människa tar plats, motivationsarbete startas av mig själv. Jag är med i tidningen SOLO. 
 
April - svävar på moln, pirret i magen var rätt. Påsk
ger mig chansen att visa Riche för blivande fästmannen.
Vill flytta utomlands. Undersöker saken med mark på Zanzibar
 
Maj - Kärlek, födelsedag, befrielse, lycka.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0