Det är luddigt men det är morgon

Morgonen är en fantastisk stund, det är tystare, lugnare och luddigare. Min dröm är att få vakna lagom utvilad och riktigt het på livet. Jag gör det ofta, vaknar het på livet men inte med mitt space. Får inte jag mitt space så borde även lejonhonan backa på savannen i gryningen (för att prata om den där balansen i förra inlägget). Donnoernas donnor Hayden Panettiere, undra vad som gömmer sig bakom hennes morgonstunder. Jag tycker om att sitta där med en kopp kaffe, se solen gå upp (eller inte gå upp), andas in den friska luften, känna håret självtorka och få känna dagens rytm bli till energi, det är en morgon i sig. Hur som helst här regnar det, morgonrundan ute kändes värdelös men det där med vatten är spännande. Jag behöver nog, en morgon som denna för att känna mig lite ren, en vän rekomenderar säkert en dekadensfylla på stan, en annan att jag tar en finsk bastu med hela kittet eller ger mig ledsna ögat och säger, det här får du ro själv. Vänskapen. 
Fotograf: Amica Sjöblom. Min värld 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0