Julen närmar sig

Vilken härlig tisdag, det finns små vita tusar på himlen och jag ska snart ta mig ut på en lång prommis med en vän. Sen ska jag återlämna lite böcker på universitetet och låna några mer antagligen. Ska försöka avrunda min ena uppgift i kursen i psykiatri. Jag känner mig lite som en hemmafru när jag bara har egna studier och inget jobb på dagarna. Jag är minst lika effektiv hemma vilket är skönt nu när julen närmar sig också. Jag är helt inne i julstämmningen för tillfället och jag ska nog ta med mig min kärlek ner på stan och julshoppa lite fast jag vet inte hur jag ska få ner allt till Stockholm. Får köpa de där lite "onödiga" här i Umeå och sen handla de stora grejerna i Stockholm. Jag får inte riktigt ihop en bra julklappslista men det löser sig nog om jag får insperation från affärerna. Det är lite knepigt de där med att handla i affärer, mer saker finns det ju på nätet men jag är inget handla-på-nätet-fan utan jag vill klämma och känna innan jag betalar, haha, aa lustigt de där. Det kommer i alla fall bli en supermysig jul eftersom min fästman (kallar honom oftast pojkvän) ska fira julen hos mig och min släkt. Det längtar jag verkligen efter. Hur ska ni fira julen mina fina? 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0