Världen framför mina fötter

Vaknar i gryningen. Gör något omvändande och drar till stockholms fina gigantiska bibliotek med en take away kaffe i handen. Jag ska trycka fram de sista svaren till psykiatrikursens inlämningsfrågor. Det är otroligt hur inställningen har hållt i sig under dessa dagar som gått. Jag har under natten kartlagt mitt 2014, hur fantastiskt är det inte. Mitt skrivbord kommer när dagen är slut innehålla mina mål. Blir att dra i kontakterna i USA och kolla hur det kan se ut med mina kunskaper inom organisation och ledarskap. Jag fick frågan i helgen om varför jag "matar universitetsplugget" mitt svar var "för att jag "måste" få det på papper. Just nu drar mina tankar iväg ordentligt och jag får en kick av det. Min rökning, min stukning av fot ska bli bra till min 25år dag. Jag ska snart sms min fästman, det är sjukt men jag kan inte sova utan honom. Kom även på ett rim till min bror som fyller år denna månad. 
 Foto: Amica S. Bild tagen av kusin, påsken 2013



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0