Lyckan när den är som bäst.

God morgon. Har haft en underbar helg, som nog många av er förstår. Jag har varit med nära och kära och bara varit i farten non stop sen i torsdagskväll. Middag tillsammans med min fina Camilla. Vi drack årgångsvin, åt älg och en massa annat gott. I fredags blev de brunch med mina pärlor. Vi mös runt och på eftermiddagen började vi med en härlig EPP/AW. Vi höll på till 2-3 på natten. Nattamat och taxi hem från Ålidhem var nödvändigt för mina fötter konstaterade jag för mig själv. Vaknade upp och mös till 11 tiden då Erik plockade upp mig för att fara å köra lite skoter. Vi hämtade upp Camilla och sen for vi till han. Vi körde ett par timmar och njöt av det fina vädret. Jag körde in i ett träd. Japp. Ett blåslaget knä hindrade mig dock inte från att fortsätta festandet. Tog en dusch och blev kvinna på nytt. Va social med Josefin tills vi insåg att det var dags att slå klackarna i taket. Väl där så slirade vi runt och dansade till allt ifrån 90-tals musik till dagens poppiga toner. Camilla mötte upp oss efter arbetet med ett par skor som jag kunde gå i. Vilken kvinna säger jag bara. Träffade bekanta och aa hoppade runt. Mycket skratt och mycket kärlek. Knatar hem med brudarna vid stägning och däckar hos Camilla med en bit marängtårta i mungipan. Igår, söndag så är det lunch med Erik och lite planering inför veckan. Jag kan inte förklara hur mycket jag saknar Umeå. Har sökt min master och inser att jag kanske blir Umebo igen till hösten. Ska söka lite jobb kommande månad. Nu blir det hur som helst en del jobba denna veckan och jag hoppas ni alla får en härlig start på veckan. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0