Work and dance

Hej på er! 

Andra veckan av jobbet påbörjat och jag trivs som tusan. Underbara arbetskamrater och arbetstillfällen. Jag har verkligen hamnat rätt känns det som. Känns knasigt att placera sig vid skolbänken om ett par månader typ men det är tur att det är på halvfart. Ikväll blir det att äta middag tillsammans med vännen min. Jag har börjat läsa grottbjörnens folk som är nästan fast helt. Kan inte förstå att jag inte läst den förut. Har även planerat in att få besök av min underbara pojkvän. Han kommer om ett par veckor. Känns konstigt att inte kunna träffa honom som jag gjorde i Stockholm men snart bor vi båda i Umeå och har en härlig höst framför oss. Jag hoppas ni alla njuter av sommaren och möjligheterna. 
Sommarens bästa bild



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0