Drömmar och drömmar

Vaknade vid 5 imorse, galet tidigt att kliva upp kan ni ju tro men icke. Jag varvade min teori om att det var skott som avlossades, mattpiskning samt bombljud. Hur som helst, somnar om och får in detta i min dröm. Jag halv sov för jag bestämde mig för att öppna ögonen. Det var helt sjukt vilken obehaglig känsla som befann sig i min kropp men hur som helst det var en dröm bara. Från drömmar till en annan dröm, min födelsedag. Jag är så fantastiskt nöjd med min födelsedag så ni annar inte. Vi var ca 20 personer och min kära pojkvän styrde musik quiz och jag är så tacksam för att min PB och jag var i samma lag. Ett plus i kanten ger jag min underbara brorsdotter  somagerade fotograf och jag måste säga att hon är duktig som få!  Maten var helt makalös enligt mig själv och gästerna, jag minglade runt i några timmar och det lede till många härliga skratt som senare ledde till utgång. Berns, Riche och taxi hem är något som hör till när jag flänger med min PB och min pojkvän. Har tyvärr inte hunnit lägga upp bilderna men de kommer ett bildregn. Kyss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0