Dygnets alla timmar

Hej på er! Effektiva dagar gillas skarpt. Har plockat poäng inom vuxenvärlden så de dånar om de. Packningen går  bra, allt rullar på som det ska. Har hand om min svägeraskas hund. Han är så söt när han väcker mig på morgonen och tycker det är dags för lite bus. Har även ansökt om ett nytt pass idag. Ska bli spännande å se hur det går. Nästa gång jag reser blir det nog med mitt amerikanska pass. Love it! Rickard och jag har talat om att åka dit efter hans examen, men jag har en magkänsla av att de kommer ske tidigare. Ni som känner mig höjer nog på ett ögonbryn eller två. Vi har bara varit tillsammans två månader men jag gör mig så himla glad. Det pirrar i kroppen på mig när jag tänker på vad som komma ska. Hurrar även för min fina mor som fick A på båda sina skoluppgifter. Hon är så otroligt duktig. Har även fått prata av mig idag med min fina C. Som jag längtar efter den kvinnan, de kan ni inte ana. Min PB är ju en klass för sig 22:40 ringer en lycklig dam och informerar om att hon spontant ska åka till Etiopien. Hon är lovely. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0