Spontandagar gillas

Go´kväll på er finingar! Hoppas ni har det fint. Jag har haft en underbar dag som innehöll en del. Står och bakar ett GI bröd tillsammans med min mor. Resultatet blir nog super. Ska ta och ringa min pojkvän och se hur det går för honom med studierna. Han är så duktig som studerar sent på kvällarna. Allt för att ligga i fas. Om någon vecka ses vi igen. Jag saknar honom så och givetvis mina andra söta sockertoppar i Ume. Måste även slå ett slag för vänskap när det handlar om kvinnan jag dela en flaska rosé med ikväll efter frissan. Vi har inte träffat varandra på år och dar men det kändes som inte alls så länge sedan. I sommar ska vi minnsan få till några träffar. Hon är så go och härlig, hon bara sprudlar av energi! Sussa sött och ta hand om er. Du är det viktigaste som finns, glöm aldrig det. 
 
Gotland efter studenten kan vi säga =)
Lovisa
2013-05-27 @ 21:24:18
URL: http://lovisakiranelisabeth.blogg.se

GOTLAND<3 saknar verkligen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0