Äckelmysiga vi och beslut.

Jag och pojkvännen hade världens mysigaste kväll igår och vi somnade till ljus och musik. Obeskrivliga stunder är bra helt enkelt. Nu gick vi upp tillsammans och jag gjorde i ordning frukost till oss båda. Han skulle iväg tidigare än mig så puss puss hejdå. Nu ligger och i sängen med tända ljus, en omelette, en kopp té och hör regnet utanför fönstret. Jag har beslutat mig för att avstå från denna kurs som påbörjades igår. Det är inte många föreläsningstimmar men jag har fått intervjupersoner etc till min uppsats som jag vill ta hand om idag istället. Sen blir det att fara iväg till arbete kl 16:00. Det är slutet av oktober och jag känner mysfaktor 2.1 är här. Nyttig och sund mat, promenader, fika stunder och studier. Nu blir det att förbereda sig inför intervjuer om en timme. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0