En sådan där dag.

Idag är en sådan dag jag skjuter undan skolarbete till max. Jag har målat naglarna, lagat middag, städat, gått igenom bilder på datorn, kollat upp en adress och svarat på mail. Jag måste efter detta inlägg bara dyka in i artiklarna. Jag behöver inte gå till skolan förens min man vill möta upp mig. Arbetet igår på boendet var tungt, riktigt tungt men har nära och kära omkring mig så det känns bra. Det var dessutom 6 månader tillsammans med min pojkvän/fästman/sambo you name it. Det blev ett bra avslut på dagen i alla fall. Jag älskar så mycket med honom så det är obeskrivligt men idag hade jag velat lega kvar i sängen med honom hela dagen. Ikväll lagar vi hemmagjord skagen och tar en prommis tror jag. Jag måste bara vara lite produktiv under dagen. Hoppas ni alla har det fint och njuter av livet. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0