Resan dag 1

Just checkat in på arlanda. Om en timme lyfter planet som först tar mig till Dubai sen Cape Town. Jag åker med resfeber. Den är unik när man åker själv. Jag lämnar sverige med ett nyförälskat hjärta. Mina fötter tar mig fram samtidigt som jag inte vill lämna den person jag funnit speciell och fantastisk. Han gör mig glad, lycklig och specill. Han går knappt att beskriva i ord. Tänk att vi sågs först för två år sedan och plötsligt, en kväll blommar allt upp. Jag vill ha den 18:e april idag samtidigt som jag ska uppleva en ny stad på egen hand. Det är utvecklande och skrämmande. Jag lever för varje dag som går och jag älskar det. Jag utvecklas och lär mig för varje dag. Cape town kommer bli en ny utmaning. Ingen jag känner är där, jag har aldrig satt min fot där och jag vet inte vad jag förväntar mig egentligen. Det är härligt. Just nu saknar jag honom mer än vad ord kan beskriva även om jag kysste honom hejdå för mindre än 3 timmar sedan. Jag vill bara hoppa hela resan och vara med honom samtldigt som jag vet att saknaden är bra. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0