Underbara onsdag

Hellu! Första dygnet i Umeå och det har varit händelserikt. Jag har hunnit kommit i ordning hemma. Träffat mina finaste Camilla. Handlat, solat, träna och myst med vännerna. Jag tog en runda förbi min tandläkare och kom ut med bedövning i ansiktet. Min fina Anthony var med från början, han fick sig nog ett gott skratt ändå. Vi tog en PW ner på stan. Jag lämnade in min dator, fixade mobilen och kortade ner klockan jag fick av mina föräldrar. Vi passade på att luncha när vi ändå var på G och mitt i allt intervjuar SVT mig. Kan inte säga att jag hoppas på att få synas på TV ikväll. Hockey - Lule - AIK - tur att jag fick in lite ord som gjorde att jag inte såg helt borttappad ut men haha jo de återstår väl att se. Veckan blev inte så lugn som jag trodde den skulle bli, imorgon och på fredag jobbar jag men det kan väl vara passande att jobba två dagar i April. Haha. Jag längtar som tusan efter valborgshelgen. Jag håller alla mina tummar att det planeringen går som jag önskar. Mer om det senare. Nu ska jag återställa min telefon. Funkar inte det så måste jag ha is i magen och inte handla en ny. Det kliar i mina fingrar att uppdatera min kära samsung galaxy 3 till 5:an men i Juni kanske. Jag är i alla fall ensam hemma så nu ska jag öva på min röst sen kanske jag ska flika in min kära pskyiatriuppsats i schemat. Jag har i alla fall hittat två intressanta länkar. Kanske borde kolla upp redovisningsdatumet också. Nu kan jag i alla fall göra en PP i färg. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0