Så not me!

Jag är sjuk, vet inte vad det är men är helt körd. Mina leder gör ont och min hals är mer som ett rivjärn. Jag tröstar mig med choklad, serier och de fina blommorna jag fått i helgen. Har lyckats tvätta min gosa filt så känner mig lite fräsch i alla fall. Idag är en dag då en man skulle bo med mig och ta hand om mig som är sjuk, vet inte vad det är men är helt körd. Mina leder gör ont och min hals är mer som ett rivjärn. Jag tröstar mig med choklad, serier och de fina blommorna jag fått i helgen. Har funderat över hur himla svårt det kan vara att vara mån om sin livspartner? Att tänka på den andra, bejaka personen i sig och stötta i utvecklingen. ... de är inte så mycket begärt men tydligen har jag fel. Dags för ipren och thė. Jag skrev förut ett inlägg om hur jag viktigt jag tycker att utseende är, att man fortfarande bryr sig om sitt utseende även om man är i ett förhållande. Det är viktigast att jag är nöjd med mig själv givetvis. Jag tar en klänning och drar mascaran över fransarna för jag gillar mig själv i det inte för att tillfredställa min partner. Det är alltid a och o att vara ren och hel för tusan, hur svårt kan det vara? Borsta tänderna, tvätta håret, klipp naglarna, raka dig, använd deo, ha inte en trasig urtvättad tröja på dig och snälla ta en titt på dig själv innan du går ut! Det kanske har blivit mer tydlig för mig med åren och singellivet men jag står fast vid att ingen människa vill att någon ska hoppa över detta? Detta inlägg spårade något, tur är väl de.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0