TGF

Det är fredag och jag har gjort världensinsats redan. Det är fantastiskt att min produktiva sida är så synlig ibland. Nu står jag dock till valet att gå och träna nu eller ta det innan jobbet. Det är skönt att ha det gjort men också skönt att ha tränat precis innan jobbet eftersom jag blir så himla pigg (finns det inte roligare ord än "pigg"?). Jag ska i alla fall ta mig till affären för att handla. Helgen kommer bestå av nattjobb så blir att bunkra upp med mat och andra mysigheter. Vi har en konditionscykel på jobbet så kanske det blir så också? Detta med val gör mig minst sagt irriterad. Ikväll börjar dock lets dance och jag har en karl som är bortrest under helgen så det ska inte vara problem att peta in det avsnittet. Hoppas ni alla får en bra fredag! Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0