Cirkeln är sluten

Torsdag idag, det känns som måndag. En måndag som kan liknas som ett nystan. Det är lite trassligt både här och där men går på autopiloten idag. Det märks idag att jag inte äter några kolhydrater (snabba) så tar det vackert resten av veckan tills jag känner balansen. Det är nog här många skulle ge upp för att de inte gillar känslan i kroppen men de är nu min egna energi kommer. Igår bestämdes det att istället för Zanzibar i maj blir det Cape town i början av april. Kollar på resor lite nu och då men oj vad spännande med en ny stad. Jag har ju åka-till-landet - känslan när jag åker till Zanzibar så Zanzibar lär det bli i år. Frågan är bara när och med vilka, har inga problem att åka ner själv alls. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0