En students underhållning

En students hemliga underhållning..... 
 
 
Jag pluggar ensam, ingen vill veta av mig det är hemskt, min pojkvän äter upp min lunch och går och själv sitter jag här med muppar omkring mig. Hela världen underhåller mig idag, det är nog min dag idag. Jag har tentapluggare runt om mig. Det bästa är tre nötter som pluggar juridik som har något om handels, vet inte vad men jag följer deras resonemang om EU rätten och att Danmark är felet i vår utveckling. De vinner lätt pris för att vara tappade bakom en barkbåt eller mer. Jag brast i skratt när en kille sa "det är sjukt trist att förklara under salstentor, det borde finnas paragrafer till allt... jag borde ha antecknat sista föreläsningen" Jag tror mitt plötsliga skratt är ett resultat i tristess och insikten om att jag är härskare över mina studier, ingen random dude professor. Jag har tränat idag, tackar Milla för det. Fy tusan vad segt det var idag, jag måste komma över segheten! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0