Tik tok

Dagarna flyter på. Är i något lags vaccum där allt har sin stilla ro. Jag är verkligen glad att träningen är igång och så har jag någon som driver mig om jag skulle sakna energin någon dag. Peppen kommer finnas där några veckor, tur är väl det. Jag kan vara hemskt lat men det är så skönt att träna och jag blir mycket gladare av det. Hinder i livet känns hanterbara och jag blir mer lösningsfokuserade. Blev lite sågad av min handledare idag men han är så otroligt bra på att ge kritik så jag tar det som en positiv piska. Nu blir det att jobba natt 5 nätter och som krydda på det har CSN räknat ut att jag ska betala 8000 i år och det var inte alls farligt. Funderar att dela upp det på 2-3 månader sen är jag klar med det men väntar på papprena. Kan tömma sparkontot och bli fri med en del men känns sjukt onödigt. Min skuld hos dom är betalat på 25 år enligt deras uträkning men känner jag mig rätt är det klart på 5-6 år lätt. Pengarna jag tjänar på hemsidorna jag arbetar med täcker det så behöver inte röra min vanliga lön, det känns awesome. Funderar lite på att lägga in en del pengar i fonder eller något, får tala med familjens bankman (som är kvinna roligt nog). Ha en fin tisdag alla fina. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0