Vardagen flyter.

Ibland gillar jag denna sida av mig själv. Jag gick inte alls upp i tid idag, jag ville vara klar innan lunch men det blev istället IKSU vid 10 men har hunnit påbörja tvätten, plugget är i fas och rostbiffen är i ugnen. Jag klarade 5km med 1 minut bättre än igår. Jag tävlar mot mig själv men ibland blir envisheten för stor och det blir ibland så att jag blir arg på mig själv istället. Får vända det och öva på tålamodet med mig själv = två flugor i en smäll. Jag kopper i kväll krypa ner i renbäddad säng och vara nöjd med dagen. Måste säga att det är helt underbart med livet just nu. Mina basdelar är så otroligt viktiga som kost, sömn och träning. Nu får jag den sociala dos jag egentligen behöver för att vara stimulerad på den fronten också. Hur resonerar ni kring eran harmoni/balans i vardagen?
Linda
2014-01-29 @ 16:25:37
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

roligt med tränig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0