Love life

Länge sedan sist! Sommaren rullar på och jag jobbar. Jag har haft en underbar midsommarhelg tillsammans med nära och kära. Allt var verkligen som jag tänkt mig och lite till. Vi badade, grillade och lekte så det var helt perfekt! Som många av er vet blir detta min sista sommar i Umeå så ska försöka göra de bästa av sommaren och vara ute så mycket som möjligt. Jag har insett att jag kommer sakna naturen mer än vad jag trott. Kommer besöka Umeå resten av mitt liv, det är en plats som alltid kommer ligga nära hjärtat. Jag ska tygla om efter midsommar maten och allt runt det och besöka IKSU ikväll efter jobbet Jag måste egentligen köra slut på mig själv helt och hållet om jag ska kunna träna på kvällarna annars kan jag inte sova. Problem löst! 
Nästa vecka åker jag till Stockholm en snabbis sen blir det i Augusti och det är för gott. Det är verkligen otroligt hur snabbt sommaren går men jag har tänkt förlänga den med sol och bad med tjejerna mina.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0