Det närmar sig

Är inne på min sista arbetshelg och på tisdag börjar jag packa väskan för Stockholm och Cape town. Jag bestämde mig idag att faktiskt åka till Zanzibar också. Är borta 2 veckor ca och jag hinner en vecka på vardera ställe. Hittat några biljetter som inte är speciellt dyra så jag ringde till honom som jag ska bo hos och berättade min plan. Han är så fin och harmonisk. Jag ska först få bo hos han syster sen hos honom och mina val stöttar han mig i. Han är en energigivare av allra högsta grad så håller på att försöka finna den perfekta gåvan till honom som tack för allt. Det är svårt att hitta bara en sak, finns så mycket jag vill ge. Nu har jag bara två nätter kvar att jobba och två dagar sen är det flyg ner till Stockholm för att ladda inför resan. Kan även passa på att säga att jag har fått en nice förändring av min kropp. Fastare mage, mer energi, starkare rygg/armar och en förbättrad kondition. Mina veckor utomlands kommer vara hälsosamma och ska försöka hålla igång med min kost också. Mår så himla bra av mina rutiner just nu så jag sprudlar nästan. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0